معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: دومین دوره جشنواره عکاسی ویزور دریچه‌ای به سوی جامعه با همکاری دانشگاه شیراز برگزار می‌شود .

به گزارش ایلنا ابراهیم گشتاسبی‌راد در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف و محورهای دومین دوره جشنواره عکاسی ویزور گفت: آسیب‌های اجتماعی، نشاط اجتماعی، حقوق شهروندی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی محورهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه 700 نفر از علاقمندان در این دوره از جشنواره شرکت کردند، ادامه داد: بیش از 4 هزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: ایجاد آگاهی درباره  آسیب‌های اجتماعی با زبان هنر، ایجاد فضای رقابت سالم و نشاط اجتماعی در میان عموم شهروندان به عنوان عکاسان آماتور و نیز جامعه عکاسان حرفه‌ای، تقویت فرهنگ جامعه دوستی و نوع‌دوستی، به تصویر کشیدن عینی و مستند آسیب‌ها و معضلات اجتماعی با زبان هنر و قاب دوربین و ارائه ایده‌های نو و خلاقانه برای حل معضلات اجتماعی با زبان عکس و غیره را از جمله اهداف این جشنواره است. 

گشتاسبی‌راد با بیان اینکه به 3 نفر از عکاسان برتر در بخش حرفه‌ای جوایزی اهدا خواهد شد، ادامه داد: تندیس جشنواره، گواهی شرکت در جشنواره، لوح افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال به نفر اول، تندیس جشنواره، گواهی شرکت در جشنواره، لوح افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال به نفر دوم و تندیس جشنواره، گواهی شرکت، لوح افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال به نفر سوم اهدا می‌شود . 

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز 8 اسفندماه از ساعت 16 تا 18 در مرکز همایش‌های شهر برگزار می‌شود، گفت: جلسه نقد و بررسی آثار نیز 9 اسفندماه در فرهنگسرای علوی برگزار خواهد شد . 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.