پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در آستانه رای گیری استیضاح رئیس جمهو آمریکا اتفاق افتاد؛

فریاد برکناری ترامپ در خیابانهای نیویورک+ تصاویر

مکان: نیویورک، آمریکا/ منبع: واشنگتن پست

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، گروهی از ساکنان نیویورک با برگزاری تظاهراتی برکناری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و «مایک پنس» معاون وی را از قدرت خواستار شدند.

در حالی که قرار است رای گیری در کنگره درباره استیضاح ترامپ امروز چهارشنبه انجام شود، مخالفان ترامپ در تظاهرات خود در شهر نیویورک شعار می‌ دادند «سنا وظیفه ات را انجام بده»، «روز استیضاح ترامپ مبارک باد»، «ترامپ باید برود»، «مجسمه آزادی می‌ خواهد ترامپ برود».

 

trump_protest_ny

 

تظاهرات کنندگان همچنین پارچه نوشته و پلاکارد‌هایی حمل می‌ کردند که روی آنها خطاب به نمایندگان سنا نوشته شده بود: ترامپ و مایک پنس معاون وی را از قدرت برکنار کنید.

«جسیکا پروزینسکی» سازمان دهنده این تظاهرات گفت: ما امروز ترامپ را استیضاح می کنیم.

«رودولف پونگ نون» یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات ضد ترامپ در نیویورک گفت: کنگره پرونده بسیار خوبی از شرارت رئیس جمهور ارائه کرده است. به نظر من بسیار مهم است که نمایندگان منتخب اکنون به کنگره نشان دهند که از استیضاح ترامپ حمایت می‌ کنند.

 

17xp-impeachprosts-articleLarge

 

یکی دیگر از تظاهرات کنندگان در نیویورک گفت: واقعا احساس می‌ کنم این رئیس جمهور برای ما کار نکرده است. وی تنها برای خودش کار می‌ کرد. من شیوه و عملکرد وی را در طول سه سال حضور در مقام ریاست جمهوری دوست ندارم.

دیگر شرکت کننده در تظاهرات نیویورک گفت: اکنون جریانی برای استیضاح وجود دارد، نمایندگان سنا هم سوگند خورده اند که بی طرف باشند. پیش از این گروهی از نمایندگان حزب جمهوریخواه در سنا گفته اند که قصد ندارند بی طرفی خود را حفظ کنند و قصد ندارند از قانون تبعیت کنند. این بازی نیست. این موضوع کاملا در چارچوب سوگندی است که آنها قبل از ورود به سنا خورده اند.

 

مکان: نیویورک، آمریکا

منبع: واشنگتن پست

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.