جی پلاس: ۴ اپ برتر برای مدیتیشن و کسب آرامش ذهنی + لینک دانلود

در زندگی پرهیاهو امروزه که داشتن آرامش برای بسیاری تنها آرزویی دور از دسترس محسوب می شود، مدیتیشن یکی از راه های رسیدن به همان آرامش است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شاید فکر کنید که مدیتیشن یک روش از مد افتاده و قدیمی برای کسب آرامش است اما وقتی یک موضوع هنوز هم کارایی دارد، چرا آن را قدیمی بخوانیم؟ یک تعریف امروزی از مدیتیشن این است: به دست گرفتن کنترل ذهن، حذف کردن همه صداها و اضطراب ها و تمرکز بدون شک و گمراهی روی اهداف! بسیاری از افراد به ویژه در زندگی های شلوغ شهری تمایل دارند و تلاش می کنند تا ذهن خود را ارام کنند اما نمی دانند باید از کجا شروع کرد. برای برخی، تماشای فیلم و پناه آوردن به شبکه های اجتماعی به نوعی آرامش زا است و شاید به همین دلیل این روزها همه در شبکه های اجتماعی عضو هستند و یا منتقد سینما شده اند! این در حالی است که هر کسی می تواند با استفاده از مدیتیشن به بهترین شکل ممکن به آرامش مورد نظر برسد. این طور نیست که در همان جلسه نخست آرامش کامل را تجربه کنید بلکه با کمی تمرین می توان به حد مطلوب رسید. اما از کجا باید شروع کرد؟ ما فکر می کنیم که خوش شانس هستید زیرا در عصر اسمارت فون هایی به سر می بریم که هر کاری از آنها ساخته است. همانطور که برای هر کاری یک اپ وجود دارد، مدیتیشن هم از این قاعده مستثنی نیست. در این گزارش قصد داریم ۴ اپ مناسب برای مدیتیشن، کنترل ذهن و تمرکز را معرفی کنیم. با جی پلاس همراه باشید.

 

HeadSpace سازنده این اپ تقریبا رایگان که نسخه اندروید و ای او اس دارد مدعی است که هداسپیس به نوعی بدنسازی ذهن محسوب می شود. این اپ محبوب ترین نرم افزار برای تمرکز و کنترل ذهن است. پس از دانلود رایگان و نصب یک آموزش ۱۰ مرحله ای به کاربر داده می شود تا مقدمات جلیه های ۱۰ دقیقه ای مدیتیشن طی ۱۰ روز فراهم شود. اگر از اپ راضی بودید می توانید با پرداخت ۱۳ دلار (ماهیانه، یا ۹۵ دلار (سالیانه) و یا ۴۰۰ دلار برای همیشه! از آن بهره مند شوید. این اپ حاوی صدها ساعت برنامه برای مدیتیشن است و می تواند در صورت استفاده صحیح جنبله های مختلف زندگی شما را سر و سامان ببخشد. البته قیمت در نظر گرفته شده کمی زیاد به نظر می رسد ولی انتخاب با شما است. . در نظر داشته باشید که برای کار با این اپ بهتر است سطح معینی در زبان انگلیسی داشته باشید.

لینک دانلود: iOS | Android Calm

یک اپ رایگان برای کسب آرامش که مدیتیشن را به صورت مرحله به مرحله اجرا می کند. این اپ در هر مرحله یک تصویر زیبا را با موسیقی آرامش بخش متن و همچنین راوی همراه می کنید تا بیش از پیش آرام شوید. البته این اپ برای مدیتیشن در هر حالی مناسب نیست بلکه اگر در شرایط بحرانی و اضطراب هستید می تواند ارام تان کند. با این حال برنامه هایی برای جلسات حرفه ای تر دارد اما برای دریافت انها باید ماهیانه ۱۰ دلار یا سالیانه ۴۰ دلار پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که برای کار با این اپ بهتر است سطح معینی در زبان انگلیسی داشته باشید.

لینک دانلود: iOS | Android Buddhify

این اپ که برای نسخه های اندروید و ای او اس به ترتیب ۳ و ۵ دلار قیمت دارد انواع مختلفی از مدیتیشن ارائه می دهد. وقتی اپ را اجرا می کنید شروع می کند به پرس سوالات ساده مثل اینکه "دارید چه کاری انجام می دهید؟" و معمولا هم پاسخ هایی از این قبیل دریافت می کند: " در حال کار با اینترنت"؛ " نمی توانم بخوابم" و غیره. اپ با توجه به پاسخ، راهکارهایی ارائه م می دهد و از این منظر خوب است زیرا اپ های دیگر حالت فعلی کاربر را مورد توجه قرار نمی دهند. قیمت این اپ هم پایین تر است و رابط کاربری زیبایی دارد. . در نظر داشته باشید که برای کار با این اپ بهتر است سطح معینی در زبان انگلیسی داشته باشید.

لینک دانلود: iOS | Android Pause

این اپ با قیمت ۲ دلار برای اندروید و آی او اس یک نرم افزار دارای راهنمایی برای مدیتیشن نیست اما برای آرام کردن افراد در شرایط اضطراب مناسب است. این اپ روشی خاص دارد به این شکل که نمایشگر را به رنگ های مختلف در می آورد. کاربر انگشت خود را روی نمایشگر میچرخاند و یک حبابا در جای حرکت انگشت ایجاد می شود. این همراه می شود با متن و همچنین یک موسیقی متن. در نظر داشته باشید که برای کار با این اپ بهتر است سطح معینی در زبان انگلیسی داشته باشید. لینک دانلود: iOS | Android

 

منبع: phonearena

دیدگاه تان را بنویسید