معرفی 9 اپلیکیشن برتر مهارت آموزی

مهارت آموزی با تلفن همراه طرفدارانی دارد، و افراد زیادی از این روش توانستند آموزش های خوبی دریافت کنند، چند نمونه از برترین اپلیکیشن های مهارت آموزی را در ادامه معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، ممکن است همچنان دوران خانه‌نشینی را سپری کنید یا به کار خود برگشته باشید. اما در هر صورت اگر زمان خالی زیادی دارید یا از شدت مشغله به هیچ کار دیگری نمی‌رسید، می‌توانید برای آموزش بسیاری از مهارت‌ها روی برنامه‌های تلفن همراه خود حساب کنید. بسیاری از این برنامه‌ها در سال‌های اخیر از استقبال خوبی برخوردار شده‌اند و هر کدام در زمینه خاصی موفق بوده‌اند.

بخش اول این گزارش به معرفی ۹ برنامه از بین ۱۷ برنامه برتر مهارت‌آموزی با تلفن همراه می‌پردازد. تمام این برنامه‌ها برای سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارد.

 

۱- Dulingo

این برنامه با آموزش بسیاری از زبان‌های رایج دنیا، یک زبان جدید را با روش‌های نو به شما می ‌آموزد. تمرین‌های ساده و کوتاه و با کیفیت از مزایای این برنامه است. این برنامه رایگان است و می‌توان اشتراک اختیاری نیز خریداری کرد. نسخۀ اشتراکی آن تبلیغات را حذف کرده و امکانات بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد.

 

۲- Simply piano

این برنامه برای یادگیری پیانو بسیار کاربردی است. با استفاده از میکروفون دستگاه خود می‌تواند قطعه‌ای که می‌نوازید را ضبط کنید و بازخورد بگیرید. آرشیو این برنامه قطعات زیادی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از دو دوره این برنامه رایگان است.

 

۳- Mimo

در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی با هدف آموزش برنامه‌نویسی به کودکان صورت گرفته است اما بسیاری از بزرگسالان هم به سراغ برنامه‌نویسی کامپیوتر رفته‌اند. میمو باعث می‌شود که بدون گیج شدن  این مهارت‌ را تقویت کرد. این برنامه از زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کند. این برنامه هم نسخه اندروید دارد و هم iOS و به صورت رایگان در دسترس است و می‌توان اشتراک خرید و از امکانات بیشتر هم استفاده کرد.

 

۴- Anchor

این برنامه بیشتر بر روی پادکست و تولید آن تمرکز دارد. امکاناتی مانند ضبط، ویرایش، موسیقی متن و انتشار آن‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین به کاربران خود اطلاعاتی درباره عادت‌های شنیداری آن‌ها می‌دهد. نسخه اندروید و iOS آن رایگان است.

 

۵- Blinkist

روزهای قرنطینه می‌تواند زمان مناسبی برای مطالعه باشد اما برنامه‌ریزی برای مطالعه چندان آسان نیست. این برنامه یک برنامه هوشمندانه برای خواندن است. این برنامه کتاب‌های غیر داستانی را به کتاب‌های صوتی  ۱۵ دقیقه‌ای تبدیل می‌کند نسخه اندروید و IOS آن رایگان است.

 

۶- Yousician

اگر گیتارتان خاک گرفته و مدت‌ها است سراغش نرفته‌اید این برنامه یک فرصت بی نظیر است که دوباره یادگیری گیتار را از سر بگیرید. این برنامه با آهنگ‌هایی که به گوش شما آشنا است تمرین‌هایی با کیفیت به شما می‌دهد و مثل برنامه آموزش پیانو پیشرفت شما را بررسی می‌کند. از این برنامه می‌توانید رایگان استفاده کنید اما در صورت خرید اشتراک امکانات بیشتری به شما می‌ دهد.

 

۷- Candid Gardening

اگر به باغبانی علاقه‌مند هستید این برنامه می‌تواند کمک‌کننده باشد. این برنامه علاوه بر اطلاعات خوبی که درباره گیاه‌شناسی به شما می‌دهد، نوع گیاه شما را تشخیص می‌دهد و به شما برای دسته‌بندی اطلاعات مورد نیاز درباره باغبانی کمک می‌کند. حتی در فضای این برنامه می‌توانید افرادی را پیدا کنید که جواب سؤالات شما را بدانند. این برنامه برای اندروید و IOS رایگان است.

 

۸- SketchAR

اگر در کارهای هنری بی‌اعتماد به نفس هستید، یک ورقه کاغذ سفید نقاشی هم می‌تواند برای شما اضطراب‌آور باشد. این برنامه انتخابی هوشمندانه است برای اینکه مهارت‌های نقاشی خود را بالا ببرید. این برنامه از فناوری واقعیت افزوده به شما نقاشی کردن را آموزش می‌دهد. شما با گرفتن دستگاه خود روی کاغذ می‌توانید از امکانات این برنامه استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید از سطح مبتدی تا نقاشی از حیوانات و نقاشی دیواری را یاد بگیرید. این برنامه هم نسخه اندروید دارد و هم IOS و به صورت رایگان در دسترس است و می‌توان اشتراک خرید و از امکانات بیشتر نیز استفاده کرد.

 

۹- Yummly

بیشتر ماندن در خانه می‌تواند ما را به سمت آشپزی و بالا بردن مهارت‌های آشپزی سوق دهد. بالا بردن مهارت‌های بداهه در آشپزی خیلی مهم است یعنی بتوانیم با چیزهایی که داریم یک غذا آماده کنیم. این برنامه با تمرکز بر این موضوع و تجربه غذاها و طعم‌های جدید طراحی شده است. همچنین نسخه اندروید دارد و هم IOS و به صورت رایگان در دسترس است و می‌توان اشتراک خرید و از امکانات بیشتر نیز استفاده کرد.

دیدگاه تان را بنویسید