پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در پیامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام عظیم الشان؛

رهبر کلیمیان ایران: امام خمینی(س) سخنی را بیان می کرد که واقعا به آن ایمان داشت

خاخام یونس حمامی رهبر کلیمیان ایران، در پیامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت: امام خمینی(س) سخنی را بیان می کرد که واقعا به آن ایمان داشت.

رهبر کلیمیان ایران در پیامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه امام خمینی(س) سخنی را بیان می کرد که واقعا به آن ایمان داشت، گفت: آزادی خواهی حضرت امام و مبارزه ایشان با ظلم و اینکه در راه اهدافی که به آنها ایمان و باور دارد هر سختی را تحمل کند و خستگی ناپذیر راه را ادامه دهد، عاملی بود که دیگران را هم به راه امام جذب می کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، خاخام یونس حمامی در پیامی ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنبانگذار جمهوری اسلامی گفت: امام خمینی(س) با شیوه گفتار و عملکردشان، که گفتار و عملشان یکسان بود و سخنی را بیان می کردند که واقعا به آن ایمان داشتند، بر اساس چهارچوب های توحیدی و ایمان به خدای یکتا تأثیرگذار بود و این تأثیر جاودانه شده است.

 

 

رهبر کلیمیان ایران تصریح کرد: علی رغم اینکه به سی و یکمین سالگرد ارتحال ایشان نزدیک می شویم، سخنان و شیوه رفتار و عملکرد ایشان هنوز هم برای مردم الهام بخش و تأثیرگذار هست. زمانی که بیگانگان می خواستند از موقعیت ابتدای انقلاب سوء استفاده کنند و تفرقه بیاندازند، گفتار امام مبنی بر اینکه ایران کشور همه ما است و ما ملت واحده هستیم و تأکیدی که همیشه بر وحدت کلمه در راه اجرای دستورات الهی داشت، تأثیر به سزایی در افراد آن نسل گذاشت و ما می بینیم که این تأثیر به محدوده سرزمین ایران محدود نشده و تأثیر خودش را در جوامع مختلف بشری گذاشته است.

وی ادامه داد: آزادی خواهی حضرت امام و مبارزه ایشان با ظلم و اینکه در راه اهدافی که به آنها ایمان و باور دارد هر سختی را تحمل کند و خستگی ناپذیر راه را ادامه دهد، عاملی بود که دیگران را هم به راه امام جذب می کرد که آنها هم سعی کنند این مسیر را بروند و اینگونه رفتار کنند. خوشبختانه می بینیم با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی هر روز کشور ما علی رغم دشمنی های مختلف و تحریم های ظالمانه ای که وجود دارد، در راه پیشرفت و سرافرازی بهتر قدم بر می دارد.

حمامی با اشاره به تأکید حضرت امام بر اتحاد و یکپارچگی، گفت: این دیدگاه حضرت امام باعث شد که همه اقشار ملت ایران اعم از ادیان توحیدی و اقوام مختلف همه یکپارچه شوند و در راه سرافرازی ایران عزیز قدم بردارند. ان شاء الله ما هم ادامه دهندگان خوبی برای این شیوه رفتار و گفتار حضرت امام باشیم و بتوانیم یاد و خاطره ایشان را همیشه زنده نگه داریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.