معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: فیلم سینمایی کوپال قصه یک شکارچی به نام «دکتر احمد کوپال» است که در روز آخر سال با یک چالش غریب در زندگی‌ مواجه می ‌شود.
نصیر احمد ملازهی افزود: لووان هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
وی اظهارداشت: قبلا شاهد اکران هر هفته فیلم های هنر و تجربه در سینما اشراق زاهدان بودیم که با توجه به انجام تعمیرات فعلا متوقف شده است.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بعد از اتمام تعمیرات، اکران فیلم های هنر و تجربه مجددا در سینما اشراق زاهدان انجام می شود.
به گفته ملازهی، شب گذشته در مراسم افتتاحیه سینمای هنر و تجربه در سینما هلال زاهدان فیلم کوپال به کارگردانی کاظم ملایی اکران شد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی از این پس هر هفته یکشنبه ها یک فیلم از سینمای هنر و تجربه همراه دعوت از عوامل فیلم ها و نقد و بررسی هنرمندان در سینما هلال زاهدان اکران می شود.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نقد و گفت و گو برای بررسی فیلم ها از مهمترین اهداف اکران فیلم های هنر و تجربه است.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.