به گزارش ایرنا عبدالجلیل شهنوازی و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان در نشست با خبرنگاران و کارکنان ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه اخبار و اطلاعات خبرگزاری ایرنا مورد اعتماد و موثق است معمولا مسئولان و مدیران دستگاههای مختلف برای تصمیم گیری از اخبار و گزارش های این رسانه رسمی کشور استفاده می کنند.
وی بیان کرد: اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرجع و منبع سایر رسانه های داخلی و خارجی است.
رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: مدیران و اصحاب رسانه با همکاری و هم افزایی می توانند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کنند.
وی اظهار داشت: رسانه ها نقش موثری در تنویر افکار عمومی دارند.
شهنوازی با تبریک روز خبرنگاران به فعالان عرصه اطلاع رسانی گفت: شورای اسلامی همواره آماده همکاری با رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی است و انتظار داریم ارتباط رسانه ها با این نهاد مردمی نیز روز به روز گسترش یابد تا مردم از خدمات انجام شده مطلع شوند.
رئیس شورای اسلامی زاهدان افزود: از رسانه ها و خبرنگاران انتظار است با پیشنهادها و انتقادات سازنده همواره یاریگر سازمان خدمات رسان به مردم باشند.
سخنگوی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان تنها خبرگزاری رسمی نظام و دولت بیشترین اخبار و اطلاع رسانی را در این استان بر عهده دارد و تا کنون به خوبی توانسته به ایفای نقش بپردازد.
محمود براهویی نژاد اظهار داشت: با وجود اینکه خبرگزاری ایرنا متعلق به دولت است اما تاکنون در این استان بدون هیچ گونه گرایشی در انعکاس مسائل و مشکلات مردم و مناطق مختلف سیستان و بلوچستان به خوبی عمل کرده و پل ارتباطی شایسته ای میان مردم و مسئولان بوده است.
وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی توانسته به خوبی صدای مردم اقصی نقاط سیستان و بلوچستان را به گوش مسئولان دولتی برساند.
سخنگوی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران با تمام توان برای برطرف کردن مشکلات مردم پای کار هستند و با هیچ زبانی نمی توان از این قشر زحمت کش جامعه تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا شورای فرهنگ عمومی کشور در سال 78 روز 17 مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» مسئول دفتر خبرگزاری ایرنا در مزارشریف افغانستان را که در سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران به دست گروهی متحجر به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرده است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.