به گزارش ایرنا مهدی نخعی روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان در نشست با خبرنگاران و کارکنان ایرنا اظهار داشت: نقش و جایگاه حوزه خبر در بقای ایران اسلامی و بالا بردن باور مردم از سرمایه اجتماعی موثر است.
وی افزود: انتقادهای سازنده، دلسوزانه و همراه با ارائه پیشنهادات دقیق توسط خبرنگاران نقش مهمی در کمک به مسئولان برای انجام بهتر وظایف دارد.
سرپرست فرمانداری زاهدان تصریح کرد: فعالیت در حوزه خبر کاری سخت و پیچیده است که به لحاظ ویژگی های خاص خود قابل مقایسه با دیگر مشاغل نیست.
نخعی افزود: این حرفه علاوه بر جسم، روحی و ذهن فرد را نیز به شدت درگیر خود می کند و تحت تاثیر انواع فشارها و فرسایش ها قرار می دهد.
وی گفت: باید همواره قدردان عملکرد فعالان رسانه در عرصه آگاهی بخشی مردم از اقدامات مسئولان و همچنین آگاهی مسئولان از مشکلات جامعه بود.
به گزارش ایرنا شورای فرهنگ عمومی کشور در سال 78 روز 17 مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» مسئول دفتر خبرگزاری ایرنا در مزارشریف افغانستان را که در سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران به دست گروهی متحجر به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرده است.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.