غلامعلی عرب زاده روز سه شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نبود شبکه فاضلاب در این شهر به یک معضل بهداشتی و زیست محیطی تبدیل و سلامت مردم را به مخاطره انداخته است.
وی اظهارداشت: شورای شهر خواسته بحق مردم را در اولویت های کاری خود قرار داده و از مسئولان مطالبه کرده که امیدواریم رسیدگی و برای حل آن تلاش شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ریگ گفت: باتوجه به اینکه در شهر گناوه شبکه فاضلاب اجرا و بدلیل نبود اعتبار لازم از یکطرف و همراهی نکردن برخی خانوارها در اتصال به شبکه به پایان نرسیده نباید خواسته مردم شهر ریگ فراموش شود.
وی اتمام طرح بازگشایی خیابان شهید مطهری شهر ریگ را از دیگر اولویت های شورا دانست و افزود: اتمام این طرح نیاز به مشارکت صاحبان منازل دراین مسیر دارد که در این ارتباط با بیشتر آنان توافق صورت گرفته است.
عرب زاده افزود: امتداد احداث دیوار ساحلی این بندر در محدوده بوستان ساحلی در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است.
رئیس شورای اسلامی ریگ، از وضعیت چمن استادیوم ورزشی شهید احمدزاده این شهر انتقاد کرد و گفت: این موضوع باعث نارضایتی و اعتراض ورزشکاران شده و شورا برای برطرف کردن این معضل بصورت ریشه ای وارد می شود.
وی اظهارداشت: باتوجه به ازبین رفتن چمن براثر نرسیدن آب، شورا پیگیری های لازم را انجام داد و مشخص شد قطع آب بدلیل بدهی اداره ورزش وجوانان به اداره آب بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر ریگ گفت: وضعیت کنونی چمن به گونه ای است که قابل احیا نیست و باید دوباره ترمیم شود.
شهر ریگ مرکز بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.