غلامعلی عرب زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با وجود اینکه حدود 40 سال سرمایه اعضا به تعاونی مرزی سپرده شده، وضعیت نامشخصی دارد و باید میزان سود بدست آمده بررسی و به مردم پرداخت شود.
وی اظهار کرد: شرکت تعاونی مرزنشینان چندین سال تعطیل شده است و مردم بارها با مراجعه به شورا خواستار راه اندازی آن و مشخص شدن وضعیت سهام خود هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر ریگ گفت: هم اینک عوارض ته لنجی به شهرداری که نقشی مهم در عمران و آبادانی این شهر داشته است، پرداخت نمی شود و انتظار داریم در زمینه اقدام شود.
وی، فاضلاب را از مهم ترین دغدغه مردم این شهر عنوان کرد و افزود: نبود سیستم فاضلاب در این شهر باعث مشکلات عدیده بهداشتی و زیست محیطی شده که از مسئولان استانی توقع است برای حل این معضل که مطالعه آن نیز انجام شده، اعتبار اختصاص دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر ریگ از مردم خواست فاضلاب های خانگی را با احداث چاه در منزل تخلیه و از رهاکردن در کوچه و معابر پرهیز کنند.
وی بیان کرد: باتوجه به اینکه فاز اول جاده ساحلی ریگ به گناوه به اتمام رسیده است، انتظار داریم که فاز دوم هرچه سریع تر اجرایی شود.
وی گفت: جاده ساحلی ریگ به گناوه نقشی مهم در توسعه و آبادانی این شهر خواهد داشت.
عرب زاده افزود: جاده ورودی این شهر از سه راهی که بار ترافیکی زیادی بر آن است کم عرض و حادثه خیز است که نیاز به ترمیم، بهسازی و آسفالت دارد.
وی گفت: باتوجه به اینکه طرح ساماندهی امور بندری ریگ نیز که پارسال کلنگ زنی و متوقف شد باید در اجرای آن تسریع شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ریگ بیان کرد: احداث سالن بانوان نیز تنها فونداسیون اجرا شده و اقدامی برای ادامه اجرای آن نشده است.
شهر ساحلی ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.