استاندار بوشهر گفت: مبادلات تجاری استان بوشهر با کشور قطر افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی زمینه همکاری اقتصادی استان بوشهر با کشور قطر با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر، اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌ بالایی در عرصه اقتصادی و تجارت دریایی دارد که باید از این ظرفیت‌ در جهت توسعه صادرات به کشور قطر استفاده کرد.
 
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر افزود: مسئولان، موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاری در استان بوشهر را با رعایت قوانین و مقررات بردارند.
 
استاندار بوشهر توجه به کیفیت کالاهای صادراتی به کشور قطر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی و اداره کل استاندارد باید در عرصه صادرات سخت‌گیرانه عمل کنند تا کالاهای با کیفیت بالا صادر شود.
 
وی با تاکید بر استفاده تجار و فعالان اقتصادی استان بوشهر از فرصت بازار قطر خاطرنشان کرد: نزدیکی بنادر این استان با بنادر قطر فرصت خوبی برای توسعه صادرات است.
 
گراوند با بیان اینکه ظرفیت مهم بندری در شهرستان دیر برای صادرات به قطر فراهم است تصریح کرد: بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری در بنادر ظرفیت مهمی برای صادرات مواد معدنی، محصولات شیلاتی، کشاورزی و دیگر تولیدات استان بوشهر فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.