به گزارش ایرنا محمدرضا حیدری، دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی مشهد افزود: جمهوری اسلامی در معرض تقابل و تهدیدهای منفعت گرایانه قدرتهای بزرگ است و تنها نسخه شفابخش برای عبور از این چالشها، وحدت و انسجام و همبستگی در داخل جامعه است که می تواند پیام مناسبی برای جریانهای در تقابل با نظام باشد.
وی بیان کرد : دولت به عنوان مظهر حاکمیت ملی برای حضور موفق در عرصه ملی و بین المللی و مقابله با این چالشها، نیازمند پشتیبانی مردم و بخش های مختلف حاکمیتی است.
حیدری ادامه داد: مشکلات موجود در کشور ناشی از مدیریت در یک دولت خاص نیست بلکه این چالش ها در پی تهدیدها، تحریم ها و برخی سوء مدیریت ها به وجود آمده لذا مجموعه ها و تریبون های تاثیرگذار باید به نحوی عمل کنند که اعتماد و امید مردم به نظام و حاکمیت افزایش یابد.
وی تاکید کرد: باید مراقبت کرد که برخی اختلاف نظرهای داخلی در حوزه اداره کشور به تقابل در داخل جامعه منجر نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: متاسفانه در راهپیمایی روز جهانی قدس شاهد برخی شعارهای تقابل آمیز بودیم که این اقدامات پیام خوبی به همراه ندارد.
حیدری تاکید کرد: باید از فرصتها و مناسبتهای مختلف به عنوان نماد وحدت و انسجام ملی استفاده شود تا امید مردم نیز افزایش یافته و با شور و علاقه بیشتر در دفاع از نظام در عرصه های مختلف حاضر شوند.
وی ادامه داد: شورای شهر مشهد نیز با تاکید بر توسعه عدالت محور می کوشد با افزایش تحرک اقتصادی و سرمایه گذاری، در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارد.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.