به گزارش ایرنا، روح الله براتیان روز پنجشنبه در همایش تخصصی سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی اظهار کرد: از ابتدای پذیرش مسئولیت و مدیریت در شهرداری، تلاش داشته ام تا از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه های این بخش برای توسعه شهر و استان استفاده شود.
وی گفت: به همین منظور از تجربه های شهرداری تبریز در استفاده از سرمایه های بخش خصوصی بهره برده و تیمی از صاحب نظران سرمایه گذاری در شهرها به سرپرستی ندیم، پدر سرمایه گذاری شهرداری های ایران در بجنورد حضور یافته اند تا به برنامه ریزی برای توسعه استان کمک کنند.
وی با بیان اینکه این تیم به مدت یک سال در این زمینه مبادرت دارند و کار مطالعاتی انجام می دهند افزود: به کمک این تیم، فرصت های سرمایه گذاری در این استان به صورت بسته های سرمایه گذاری در همایشی بین المللی که در اردیبهشت ماه برگزار می شود معرفی می شود.
شهردار بجنورد گفت: قرار است 150 میز مذاکره نیز در حاشیه همایش سرمایه گذاری بین المللی برگزار شود.

* توسعه جامعه نیازمند جذب سرمایه گذار
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این همایش با اشاره به موفقیت شهرداری تبریز در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی گفت: انسجام مدیران در تبریز و مطالعه محور بودن انجام کارها یکی از دلایل موفقیت آمیز بودن سرمایه گذاری ها در پروژه های شهری و شهرداری در تبریز عنوان شده است.
مهدی محمدی با تاکید بر اینکه امروزه توسعه پایدار جز با سرمایه گذاری بخش خصوصی میسر نمی شود اظهار کرد: پرداخت علمی به نحوه سرمایه گذاری ها یکی از تاثیرگذار ترین موارد در انجام این سرمایه گذاری ها است.
وی افزود: خراسان شمالی یکی از استان های مستعد برای سرمایه گذاری است و رویکرد ما در برنامه ریزی برای توسعه و جذب سرمایه گذار، انجام کارها در سطح استانی است و از این رو تمام شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی در این برنامه ها حضور دارند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.