غلامرضا مجیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از 10 هزار نفر برای فروش سوخت در مناطق مرزنشین چابهار مشخص شده اند.
وی بیان کرد: تاکنون آمار خانوارها در 92 روستای چابهار تایید نهایی شده و برای پرداخت وجوه حاصل از فروش سوخت به بانک عامل معرفی شده اند.
فرماندار چابهار افزود: واریز سود حاصل از فروش سوخت مرزنشینی به حساب سرپرست خانوارها پس از رفع موانع و مشکلات بزودی انجام می شود.
وی به محدودیت های بانک توسعه تعاون در افتتاح حساب برای خانوارها اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های بانک ملی مشکل افتتاح حساب و انتقال وجوه حساب مشترک به این بانک حل شده است و حداکثر تا هفته آینده سهم هر خانوار به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.
مجیدی اظهار داشت: در نوبت اول 20 میلیارد ریال حاصل از فروش سوخت سهمیه مرزنشینان به حساب بیش از 10 هزار خانوار تایید شده واریز خواهد شد.
وی ادامه داد: به محض اعلام لیست خانوارهای هفت روستای دیگر، خانوارها به بانک معرفی و نسبت به واریز سهمیه آنها اقدام خواهد شد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان از تعامل و همکاری مسئولان ذیربط و معاونت اقتصادی فرمانداری برای تسریع در روند اداری و حل مشکلات پیش روی مرزنشینان قدردانی کرد.
وی گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف از تصمیمات و اقدامات اداری توسط مسولان از اصول اولیه و مبانی حقوق شهروندی است و مسلما نباید نسبت به افرادی که در چهارچوب قانون از تصمیمات دستگاه های اجرایی انتقاد می کنند پیش داوری داشته باشیم.
مجیدی مطالبه گری را حق شهروندان دانست و گفت مسئولان این شهرستان همیشه پاسخگوی عملکرد خویش هستند.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.