به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان به دیدار روز یکشنبه رئیس جمهوری و دولتمردان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب داشتن انگیزه و روحیه قوی و شجاعت و عزم راسخ را به عنوان سرمایه های حقیقی مسئولان برای موفقیت و بیرون آمدن از مشکلات دانستند.
امام جمعه زاهدان افزود: خونسردی در شرایط موجود پاسخگو نیست و مسئولان باید با تلاش مضاعف عمل کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این نشست بر برخورداری از روحیه اقتصادی، مجاهدت و کار و تلاش شبانه روزی مسئولان و همکاری آحاد مردم با مسئولان تاکید کردند و فرمودند باید تواناییهای کشور شناسایی شود تا بتوانیم از این مخمصه عبور کنیم.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تصویر دولت در چشم مردم باید تصویری کارآمد و توانا باشد زیرا نفس تلاش گری و آشنایی دولتمردان با مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجب خوشحالی مردم می شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به صدا و سیما و دیگر رسانه ها بر انتقاد صحیح از دولت و تصویر سازی درست از دولت تاکید کردند به مسئولان دستور دادند به میان مردم بروند و با عناصر صنایع دم خور شوند و با آنان ارتباط برقرار کنند و از نزدیک مشکلات مردم را رصد کنند و با آنان تعامل و همکاری داشته باشند.
آیت الله سلیمانی افزود: مقام معظم رهبری نشان دادن اقتدار کشور در مقابل بیگانگان به ویژه آمریکا و همچنین استفاده از امکانات و تواناییهای کشور را امری ضروری دانستند.
وی افزود: مقام معظم رهبری افزودند لزوم گسترش و افزایش دیپلماسی و ارتباطات خارجی در روابط کشور با شرق و غرب باید هرچه بیشتر انجام و نباید اقتصاد کشور تعطیل شود، که سفر پربار آقای ولایتی به مسکو نیز در همین راستا صورت گرفت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: از توصیه های مقام معظم رهبری به دولتمردان این بود که اقتصاد باثبات برای جامعه ما امری ضروری است تا مردم و فعالان اقتصادی دراین عرصه تکلیف خودشان را بدانند و با آرامش به کمک دولت بیایند.
امام جمعه زاهدان به نقل از مقام معظم رهبری تصریح کرد: برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی و تقویت بخش خصوصی می تواند کشور را از این وضعیت نجات دهد.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دراین نشست تاکید کردند که متخلفان در هر سطحی که هستند باید تنبیه و افراد دلسوز در زمینه اقتصادی باید تشویق شوند و به مردم نیز اطلاع رسانی شود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به فرموده ایشان بیان شرایط از سوی مسئولان به مردم و تبیین نقشه و هدف دشمن برای سوء استفاده از شرایط کنونی برای مردم ضروری است.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت: مومن واقعی کسی است که سه خصلت درونی حفظ اسرار مردم، مدارا کردن با مردم و صبر را در خود تقویت کند.
8006**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.