به گزارش دریافتی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: یگان های عملیاتی ایرانشهر و زاهدان با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو مواد افیونی را از مناطق مرزی به جنوب استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می کردند، مورد شناسایی قرار دادند.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در مسیرهای فرعی استان با سه دستگاه خودرو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند تحت نظر قرار دادند.
وی ادامه داد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با ماموران درگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه با آتش پر حجم تیم های عملیاتی پلیس، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و چهار قاچاقچی دیگر به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و 2 قبضه سلاح شکاری دستگیر شدند.
سردار قنبری گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از سه خودرو متعلق به اعضای این باند مسلح 968 کیلوگرم تریاک، 50 کیلوگرم مرفین، 16 کیلوگرم هروئین، هشت کیلوگرم شیشه، 10 کیلوگرم شیره تریاک، 37 کیلوگرم حشیش و 11کیلوگرم سایر مواد مخدر را کشف کردند.
وی با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) به مرکزیت زاهدان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.