به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این رابطه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر، سرباز و سراوان در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح در عملیاتی مشترک با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یک باند بزرگ که قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشت، شناسایی کردند.
وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در درگیری مسلحانه موفق به کشف چهار تن و 185 کیلوگرم تریاک و 73 کیلوگرم هروئین، دستگیری چهار قاچاقچی، توقیف خودروهای نیسان و تویوتا و کشف یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این رابطه محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
به گزارش سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک دیو خانمان سوز است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.