به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به استان های همجوار مطلع شدند.
وی افزود: پس از هفته ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، بامداد امروز (پنجم اسفند) 2 دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند در مسیرهای فرعی زاهدان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آنان درگیر شده و پس از گذشت یک ساعت از درگیری، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان یک تن و 115 کیلو موادمخدر شامل 331 کیلو گرم مرفین، 100 کیلو گرم هروئین، 43 کیلوگرم کراک، 6 کیلو گرم شیشه، 229 کیلو گرم حشیش و 406 کیلو گرم تریاک به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک دیو خانمان سوز است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.