به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری روز یکشنبه با تشریح عملیات کشف این میزان موادمخدر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر را از محورهای فرعی سراوان دارند شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده بامداد امروز موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای ورودی شهرستان سراوان شده و دستور ایست صادر کردند.
وی افزود: قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت ماموران موفق به متوقف کردن 2 خودرو و دستگیری چهار قاچاقچی شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی از خودروهای این قاچاقچیان یک تن و 104 کیلوگرم تریاک، 446 کیلوگرم حشیش و 50 کیلوگرم هروئین به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مهمات کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است.
به گزارش سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک دیو خانمان سوز است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.