به گزارش ایرنا، سردار 'مهدی معصوم بیگی' در همایش سالانه رؤسای کلانتری ها و پاسگاه های این فرماندهی افزود: در هرسازمانی دو بخش مهم وجود دارد که یکی رأس راهبردی و دیگری هسته عملیاتی می باشد و موفقیت سازمان نیز در گرو عملکرد این دو بخش است.
وی بخش هسته عملیاتی را فلسفه وجودی هر سازمانی دانست و گفت: هسته عملیاتی و به عبارتی دیگر خط مقدم نیروی انتظامی رؤسای کلانتری ها و پاسگاه ها هستند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: فرماندهانی که در این هسته مشغول فعالیت هستند مسئولیت نظم و امنیت استان را به طور مستقیم، بلاانقطاع و مستمر برعهده دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان طی هشت ماه امسال اشاره کرد و گفت: براساس آخرین نظرسنجی هایی که از مردم انجام و در سیستم مرکزی ناجا ثبت شده، میزان رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی این استان افزایش یافته است.
سردار معصوم بیگی از کاهش 10 درصدی شکایت و افزایش یک درصدی تقدیر از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی استان اصفهان طی هشت ماه امسال خبر داد و گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر 22 تُن انواع مواد مخدر کشف شده، در حوزه ترافیک با کاهش هفت درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات روبرو بودیم .
وی، مقابله با اراذل و اوباش را به عنوان خط قرمز پلیس اعلام کرد و گفت: در این زمینه تلاش های خوبی انجام شده و اشرافیت کامل پلیس باعث شده تا در این زمینه هیچ دغدغه و نگرانی وجود نداشته باشد.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: شماری از افراد شرور که با باعث سلب آرامش مردم شده بودند نیز توسط این فرماندهی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی در ادامه ارتقای مهارت نیروهای این فرماندهی و مردم پایه کردن امنیت را به عنوان دو اولویت مهم فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد و گفت: معتقدیم با برگزاری دوره های آموزشی و ارتقای مهارت کارکنان، می توانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم و بهره وری سازمان را افزایش دهیم.
سردار معصوم بیگی اضافه کرد: همچنین معتقدیم که باید ساز و کار مشارکت مردم در امنیت جامعه بیش از گذشته ارتقا یابد.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان اصفهان از سرمایه اجتماعی خوبی برخوردار است، گفت: مردم می بینند که ماموران در سرما و گرما انجام خدمت می کند و قدردان زحمات خادمان خود هستند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه سرمایه اجتماعی به خودی خود تولید نمی شود، بیان کرد: این سرمایه با تلاش ماموران، انجام وظیفه و مردمداری حفظ می شود و در این خصوص بارها به فرماندهان و کارکنان زیرمجموعه تاکید شده است.
همایش سالانه رؤسای کلانتری ها و پاسگاه های استان اصفهان روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این استان برگزار شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.