به گزارش ایرنا سید مناف هاشمی عصر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: تمام دستگاه ها و نهادها بویژه ً دانشگاه ها، آموزش و پرورش و صداو سیما باید با ایده های نو و برنامه های تاثیرگذار فرهنگی روش های نوین در آگاه سازی را بکار گیرند.
وی افزود: در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه بهره مندی از اساتید مسائل اجتماعی، قضات، روحانیون و نیروی انتظامی تاثیرگذار است.
استاندار گلستان تعامل فرماندهان انتظامی شهرستانی با فرمانداران را زمینه بهتر دستیابی به اهداف مقابله دانست و افزود: دستگاه های مستقر در هر شهرستان به همراه فرمانداری باید امکانات خود را در راه مبارزه با مواد مخدر به اشتراک بگذارند.
وی؛ آمار یکپارچه و صحیح را در مسیر مبارزه با مواد مخدر مهم بیان کرد و گفت: با داشتن آمار دقیق می توانیم برنامه ریزی درستی داشته باشیم.
هاشمی همچنین با اشاره به مباحث بودجه، گفت: هر کدام از فرمانداران می توانند با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی سهمی را از بودجه زیرنظر وزیران و سازمان ها و بودجه های متفرقه جذب نمایند و امکاناتی را در حتی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بکار گیرند.
سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان، صادقلو فرماندار رامیان ، طیبی مدیر کل ورزش و جوانان و حسینی مدیر کل گمرکات گلستان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیان کردند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.