به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران قرارگاه عملیاتی عمار با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح برای جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودروهای تیزرو در مسیرهای فرعی خاش به سراوان با خبر شدند.
وی افزود: عصر روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس محل تردد خودروهای متعلق به این باند را شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات تکاوران پلیس علاوه بر توقیف 2 دستگاه خودرو پژو و کشف 2 قبضه سلاح کلاش، سه قاچاقچی را به همراه 971 کیلوگرم تریاک و 263 کیلوگرم حشیش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره انجام عملیات موفقیت آمیز دیگری توسط ماموران انتظامی زاهدان، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح موادمخدر، خودرو تویوتا متعلق به این باند در منطقه چشمه زیارت این شهرستان توسط پلیس شناسایی شد.
سردار قنبری افزود: اعضای این باند مسلح که تصور نمی کردند توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی شوند پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی و تکاوران پلیس با آنان درگیر شدند اما به دلیل آتش پرحجم ماموران، خودرو حامل مواد مخدر را رها و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از صحنه درگیری فرار کردند.
وی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو سوداگران 920 کیلوگرم تریاک، 20 کیلوگرم حشیش و چهار کیلوگرم هروئین را کشف کردند.
وی از مردم سیستان و بلوچستان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.