دبیر علمی بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه این کنگره به خبرنگار ایرنا گفت: هم اینک هزار و 15 نفر برای شرکت در این کنگره حضور پیدا کرده اند.
دکترغلامرضا کمیلی افزود: صاحب نظران و دانشمندان عرصه فیزیولوژی و فارماکولوژی از 6 کشور فرانسه، ژاپن، کانادا، مالزی، عمان و پاکستان در این کنگره حضور پیدا کرده اند و با موضوعات مهمی نظیر اعتیاد و ریزگردها بحث و تبادل نظر می کنند.
وی افزود: بحث در خصوص علوم و فناوری های جدید حوزه پزشکی مانند نانو داروها، سلولهای بنیادی، ارائه کاربرد جدید داروهای قدیمی و راهکارهای جدید دارو رسانی در کنار ارائه نتایج تحقیقات جدید در 2 حوزه فیزیولوژی و فارماکولوژی از مهمترین برنامه های برگزاری این کنگره است.
وی بیان کرد: 765 مقاله از طریق سایت به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که پس از بررسی های داوران 600 مقاله به صورت پوستر و 130 مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه علاوه بر ارائه مقالات برگزیده و پوسترها، کارگروه ها و نشست های تخصصی در چهار سالن مجزا با موضوعات متنوع و متعدد علمی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این کنگره جدید ترین دستاوردهای علمی برای انتقال تجربیات به دانشجویان و پژوهشگران جوان فراهم خواهد شد.
دبیر علمی بیست و سومین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران تصریح کرد: 300 نفر از اساتید دانشگاه های داخل و خارج از کشور و 600 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و همچنین دانشجویان پزشکی و سایر رشته های وابسته در این کنگره حضور دارند.
وی از همکاری خوب بیش از 250 نفر از اعضای هیات علمی، مسئولان محلی، فرمانداری، منطقه آزاد چابهار برای برگزاری این کنگره بین المللی قدردانی کرد.
3043**3213 خبرنگار: رستم کریمی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.