علیرضا نخعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل پتو و مواد غذایی مورد نیاز زلزله زدگان استان کرمانشاه بود که توسط فرهنگیان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان خریداری شده است.
وی بیان کرد: همچنین دلنوشته های دانش آموزان سیستان و بلوچستانی به دوستان کرمانشاهی شان نیز همراه این محموله ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه کمک به همنوع یکی از بارز ترین صفات انسانی متبلور یافته در جامعه فرهنگی کشور است خاطر نشان کرد: ملت فهیم و هوشیار ما در برهه های مختلف ثابت کرده اند که در شرایط بحرانی یار و یاور یکدیگرند.
وی تصریح کرد: فرآیند جمع آوری و تجمیع کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و فرهنگیان سیستان و بلوچستان به مناطق زلزله زده غرب کشور همچنان ادامه دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هیاتی از این اداره کل به منظور ابلاغ پیام تسلیت، ساماندهی و توزیع کمک های ارسالی به غرب کشور اعزام شده اند گفت: مطابق هماهنگی های انجام گرفته با اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، این محموله در میان آسیب دیدگان توزیع خواهد شد.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
براساس اعلام مسئولان تا ساعت 17روز پنجشنبه، زلزله غرب کشور 436 کشته و 9388 مصدوم داشته است.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.