به گزارش ایرنا، راهپیمایی 13 آبان در شهر چابهار از سه راه فردوسی آغاز شد و شرکت کنندگان پس از طی مسیر و سر دادن شعارهای استکبارستزی در محل میدان تاسوعای حسینی (فرمانداری) تجمع کردند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه چابهار در این مراسم اظهار داشت: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب دشمنان نظام و میهن اسلامی همیشه دشمنی خود را نشان داده اند.
حجت الاسلام محسن ساقریان افزود: ایران اسلامی پیشرفت های خوبی در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و اجتماعی داشته است و دشمنان چشم دیدن آنها را ندارند.
وی بیان کرد: سپاه خار چشم دشمنان است و بعنوان یک نیرو همراه و همگام مردم و نقش مهمی در محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور داشته است و به نوعی دشمنان از فعالیت های خوب آن حسادت می ورزند.
وی ادامه داد: سپاه در بخش های مختلف کشور فعالیت می کند و در امنیت و نظم دریا نیز نقش موثری دارد بطوریکه چندی پیش نیروهای آمریکایی متجاوز را زمین گیر و دستگیر کرد.
وی بیان کرد: جوانان و قشرهای مختلف مردم در 13 آبان لانه جاسوسی را متلاشی کردند و یک حماسه انقلابی دیگری بوجود آوردند که در تاریخ ماندگار شد.
وی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از هر ترفند دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب آگاه است و با مقاومت خود اجازه هیچگونه نفوذ را نخواهد داد.
به گزارش ایرنا، اجرای 2 سرود دانش آموزی، قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل از دیگر ویژه برنامه های 13 آبان در چابهار بود.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.