حمید رضا حاجی بابایی روز شنبه در آیین راهپیمایی 13 آبان ماه در میدان امامزاده عبدالله شهر همدان اظهار کرد: دشمنان روزی فکر می کردند با ایجاد انشقاق در ایران می توانند مردم را به گروه های مختلف تقسیم کنند ولی امروز تمام گروه ها و سلایق سیاسی کشور مطیع مقام عظمای ولایت هستند و پشت سر رهبرمعظم انقلاب حرکت می کنند.
وی اضافه کرد: آمریکا بر اساس برنامه ریزی هایی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده بود ، ایران را به عنوان ژاندارم منطقه انتخاب و به طور کامل در اختیار گرفته بود به طوریکه همه برنامه ریزی های کشور توسط آمریکا انجام می شد و لایحه کاپیتولاسیون و دهها اقدام خصمانه آمریکا علیه مردم ایران باعث شد مردم با رهبری امام راحل، انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم بزنند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه آمریکا با تمام قدرت مقابل انقلاب اسلامی ایستاد اظهار کرد: این دولت مستکبر، هزاران جوان ایرانی را در خیابان ها به خاک و خون کشید ولی ملت ایران که با الهام از فرهنگ عاشورا انقلاب کرده بودند در برابر زیاده خواهی این کشور ایستاد.
حاجی بابایی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا توطئه خود علیه ایران را شکل داد و از سالهای اول انقلاب، حرکات مذبوحانه خود را شروع و کودتاهای طبس و نوژه را طراحی کرد ولی این توطئه ها با شکست مواجه شد.
وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با تقدیم هزاران شهید انقلاب اسلامی را حفظ کردند با این وجود در طول چهار دهه گذشته یک لحظه آمریکا از دشمنی ایران کوتاه نیامد و هر روز یک توطئه را طراحی کرد.
وی افزود: امروز نیز شاهد اقدامات دولت آمریکا علیه ایران هستیم و هیات حاکمه آمریکا بر اساس سیاست های دقیق ، توطئه هایی علیه ایران طراحی کرد.
خبر در حال تکمیل است
2087/7526
خبرنگار: علیرضا جهانگیری ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.