به گزارش ایرنا، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان روز جمعه در جمع نمازگزاران جمعه سمیرم با معرفی امام جمعه جدید این شهر اظهارکرد: طی روزهای گذشته امام جمعه جدید سمیرم مشخص و امروز در حسینیه انقلاب سمیرم به مردم شریف این شهر معرفی شد.
حجت الاسلام و المسلمین ' محمدرضا صالحیان ' سبک شمردن نماز جمعه را باعث محروم شدن از شفاعت ائمه اطهار دانست و از مردم سمیرم خواست با استقبال از امام جمعه جدید این شهر در نماز جمعه حضور گسترده داشته باشند.
امام جمعه سمیرم نیز در اولین خطبه خود در نماز جمعه این شهر گفت: اربعین حسینی و پیاده روی آن بی نظیرترین همایش تاریخ بشریت است.
حجت الاسلام ' سیف الله دهقانی فیروز آبادی ادامه داد: 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است که باید با شعارهای کوبنده آن را پاس داشت و بر دهان یاوه گویان کوبید.
وی خاطرنشان کرد: فریاد مرگ بر آمریکا هیچگاه نباید فراموش شود و باید بدانیم دشمنان اصلی ما آمریکا، انگلیس و صهیونیست های جنایتکار و تربیت کنندگان تروریست ها هستند.
پیش از این حجت الاسلام و المسلمین ' حسین رجایی پور ' به مدت حدود سه سال امام جمعه سمیرم بود که طی روزهای گذشته به عنوان امام جمعه بهارستان اصفهان معرفی شد.
سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
7147/ 2093 ** خبرنگار: محمود افشاری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.