سرهنگ علی اکبر جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع 415 گروه جهادی شناسنامه دار سیستان و بلوچستان حدود 200 گروه فعال هستند.
وی ادامه داد: در گروه های جهادی همه اقشار اعم از دانش آموز، طلبه، دانشجو، پزشک و غیره به مردم محروم سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می دهند.
وی ساخت مدرسه، خانه عالم، مراکز بهداشت و درمان و فعالیت در عرصه های مختلف اقتصادی را از جمله اقدامات گروه های جهادی در استان ذکر کرد که تاکنون منشا خدمات ارزنده زیادی بوده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به نیاز استان این نهاد امسال ساخت، مرمت و بازسازی 270 مدرسه را در دستور کار قرار داده است که با تلاش گروه های جهادی مهر امسال 150 مدرسه تحویل آموزش و پرورش استان شد.
وی با اشاره به طرح های افتتاح شده در هفته دفاع مقدس گفت: 314 طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و جهادی با اعتبار 285 میلیارد ریال همزمان با این هفته در سراسر استان به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.