عبدالاحد ریگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای 14 کیلومتر خط انتقال، 31 کیلومتر شبکه توزیع، ساخت 550 متر مکعب مخزن ذخیره، حفر و تجهیز سه حلقه چاه طرح های افتتاح شده نخستین روز هفته دولت این شرکت را تشکیل می دهند که زمینه بهره مندی حدود سه هزار نفر به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را فراهم کرده است.
وی با اشاره به طرح های قابل افتتاح هفته دولت شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع آبرسانی ده رئیس خاش با پنج روستا، فاز نخست مجتمع آبرسانی کهن عیسی با در برگیری سه روستا، طرح آبرسانی روستای کمک شهرستان میرجاوه، طرح توسعه و بازسازی روستای ناهوک شهرستان سراوان از مهمترین طرح های هفته دولت امسال است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت:علاوه بر بهره برداری از این طرح ها همزمان با این ایام ساخت پنج طرح بزرگ آبرسانی نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان آغاز می شود.
استان سیستان و بلوچستان از 2 حوزه «سیستان» در شمال شامل شهرستان های زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز و «بلوچستان» در جنوب با شهرستان های خاش، ایرانشهر، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، چابهار و کنارک تشکیل شده است.
شهرستان های زاهدان و میرجاوه نیز در مرکز این استان واقع شده اند.
این استان دارای حدود 9 هزار روستا و آبادی است که 6 هزار و 500 روستای آن دارای سکنه هستند.
دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
7316** 3213خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.