محمد سنجرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات به چهار صندوق خرد محلی زنان روستایی به هر صندوق 150 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی بیان کرد: هر صندوق بین 25 تا 35 نفر شغل ایجاد کرده است.
وی پرداخت وام به کشاورزان برای احداث دامداری و طرحهای خدماتی دیگر را از اولویت های این صندوق در بخش ایرندگان خاش عنوان کرد.
وی افزود: باید همه توان خود را برای ایجاد خودباوری و خود اشتغالی در روستاها به کار گیریم.
مدیر صندوق کار آفرینی امید خاش گفت: برای رفع مشکل فروش محصول با استفاده از ایده های جدید و استفاده حداکثری از جوانان تحصیل کرده باید استفاده کنیم.
سنجرانی اظهار داشت: طرحهای اشتغالزایی تا سقف 300 میلیون ریال در بخش ایرندگان این شهرستان با هدف توانمند سازی خانوارها پرداخت می شود.
وی بیان کرد: اولویت مهم این صندوق پرداخت تسهیلات برای کمک به رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، ماندگار کردن روستائیان، حمایت از طرحهای بزرگ صنعتی و کشاورزی، توجه به پروژه های دانش بنیان و نیز کشت و تولید گیاهان دارویی با محوریت شرکت های تعاونی است.
به گزارش ایرنا شهرستان 173 هزار نفری خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان و 11 دهستان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.