محنا محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باید از نگاه بلند دولت تدبیر و امید به ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در رابطه با مسئولیت دادن به بانوان در عرصه های مدیریتی که زمینه حضورم را امروز به عنوان شهردار فراهم کرده قدردانی کنم.
این بانوی بلوچ اهل سنت متولد سال 67 با مدرک کارشناسی ارشد منابع طبیعی انتخاب خود به عنوان شهردار را نشان از اعتماد کردن نمایندگان شورای شهر اسپکه به بانوان از لحاظ تفکر و عملکردی دانست و گفت: تمام تلاشم را برای توسعه این شهر بکار می گیریم.
وی افزود: در نظر دارم در حیطه شهرداری هر چه در توانم است برای توسعه زیرساخت های شهر اسپکه بکار گیرم تا مردم از حداقل های امکانات شهری بهره مند شوند.
شهردار اسپکه اظهار داشت: این شهر کوچک به لحاظ امکانات در زمینه های مختلف از جمله خیابان کشی، جدول گذاری، بوستان، فضای سبز و آموزشی نیازمند حمایت است.
محمدی ادامه داد: به عنوان نمونه تنها یک هنرستان و دبیرستان دخترانه و یک هنرستان و دبیرستان پسرانه در این شهر برای تحصیل دانش آموزان وجود دارد.
وی افزود: توسعه فضای سبز، توجه به مسائل فرهنگی و حمایت از زنان مهمترین اولویت های شهرداری اسپکه است.
وی که هم اینک دانشجوی دکتری منابع طبیعی است تا کنون سابقه مدیریتی نداشته و داوطلب نامزدی در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اسپکه بود که رای نیاورد و بعد از انتخابات از سوی شورای منتخب به عنوان نخستین شهردار بانوی این شهر برگزیده شد.
به گزارش ایرنا شهر اسپکه با حدود هشت هزار نفر جمعیت مرکز بخش لاشار از توابع شهرستان نیکشهر است.
نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3042**6081 خبرنگار: حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.