عبدالمجید تمندانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری در سال 96 افزون بر 70 درصد از اعتبارات را صرف کارهای عمرانی خواهد کرد.
شهردار خاش بیان کرد: در سال 95 با تلاش و همت کارکنان این نهاد افزون بر 350 هزار متر مربع از معابر این شهر زیرسازی و آسفالت و 140 کیلومتر کانال کشی و جدول گذاری شد.
وی ادامه داد: شهرداری خاش در سال گذشته برترین عملکرد را در حوزه های عمرانی داشت و بهترین نمره خدمت را در بین شهرداری های استان سیستان و بلوچستان گرفت.
وی یادآور شد: نهضت آسفالت معابر شهر و محلات با حفظ عدالت محله ای با تلاش چند اکیپ در محلات مختلف و همزمان در حال اجراست.
شهردار خاش بیان کرد: شهرداری بعد از آسفالت و لکه گیری معابر شهری، اقدام به آسفالت معابر محلات کمتر توسعه یافته نموده و آن را در اولویت کارهای عمرانی قرار داده است.
وی اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان گرامی و ارائه خدمات به مناطق کمتر توسعه یافته، خدمات رسانی از جمله لکه گیری و آسفالت و جدول گذاری همچنان با تمام قوت ادامه دارد و هم اینک 5 اکیپ پروژه آسفالت معابر در 5 محله را اجرا می کنند.
وی با تجلیل از خدمات و حمایت های دولت و مشارکت خوب شهروندان در امور مختلف افزود: در جهت رفاه حال مردم و با هدف توسعه فعالیت های ورزشی، انجام ورزشهای همگانی، پیاده روی عمومی و تامین سلامت اقشار جامعه امسال پروژه تامین روشنایی جاده سلامت خاش با هزینه یک میلیارد ریالی با موفقیت انجام شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.