رئیس شورای اسلامی شهر هشترود گفت: بعد از سا‌ل‌ها انتظار، خیابان اصلی هشترود آسفالت ریزی می‌شود که میتوان از آن با عنوان «آسفالت انقلابی» نام برد.

به گزارش ایسنا،منطقه آذربایجان‌شرقی،قلی ولیپور در جلسه شورای شهر خاطر نشان کرد: بعد از چندین سال متمادی جوبی‌های موجود در خیابان‌ها بهسازی، پیاده روها اصلاح و جدول‌ها عوض شده‌اند و برای آسفالت کاری آماده هستند و این جای بسی خوشحالی دارد.

عضو شورای شهر هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: شورای چهارم با وجود مشکلات بسیار زیاد، شهرداری را از شورای سوم تحویل گرفت و تا به الان نتوانسته مشکلات آن‌ها را سر و سامان دهد و اگر چندین سال هم بگذرد این مشکلات رفع نخواهد شد.

احمد رضانژاد ادامه داد:شعار دادن و عمل نکردن به وعده های گفته شده یکی از گناهان کبیره است از همین رو از منتخبان شورای شهر در دور پنجم می‌خواهم به حرف‌هایی که در میان مردم زده‌اند، پایبند باشند و برای بهتر انجام دادن کارهایشان تا زمان تحویل گرفتن شورا در جلسات شورای دور چهارم حضور یابند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.