به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طرح های توسعه ای یکی از نیاز های رشد و توسعه شهر است و شهر تحت تاثیر اجرای این طرح ها با تحولات ساختاری مواجه می شود.
این مسئول با تاکید بر اجرای کیفی طرح های عمرانی عنوان کرد: پروژه های عمرانی با هدف تامین نیازهای به حق شهروندی تعریف و تدوین می شود که با توجه به این موضوع می توان گفت، پروژه های شهری باید بر اساس نیازسنجی و به صورت کارشناسانه در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد تا شاهد خروجی مثبت در این حوزه باشیم.
عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج بر اجرای تملکات جهت توسعه شهری کلانشهر کرج تاکید کرد و گفت: اجرای این مهم نیازمند تصمیم کارشناسانه است که شورا و شهرداری باید بر این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.
سعید فیروزگاه تاکید داشت: با توجه به اینکه کلانشهر کرج جزء شهرهای حادثه خیز است ضرورت دارد با احیای بافت های فرسوده و تملکات اقدامات موثر و پیشگیرانه در مواقع ضروری صورت پذیرد.
فیروزگاه با تاکید بر اینکه رسیدگی و احیاء مناطق محروم باید در اولویت قرار گیرد، افزود: متاسفانه تملکاتی که در برخی مناطق محروم جهت اجرا مقرر گردیده بود هنوز انجام نشده این در حالی است که جهت رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک در شهر باید این اقدمات با سرعت بیشتری انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات شهرداری باید همسو با سیاست های شورای شهر باشد بر ضرورت همکاری این دو نهاد مردمی بیش از پیش تاکید کرد و افزود: برغم پیگیری های مکرر شورا و سیاست گذاری های صورت گرفته اقدامات در حوزه تملکات آنطور که باید صورت نگرفته است.
فیروزگاه معتقد است هر چقدر انجام تملکات به تاخیر بیفتد با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم در کشور شهرداری متضرر می شود.
به گفته این عضو شورای شهر کرج عدم برنامه ریزی در تملکات موجب تاخیر در به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی می‌شود و اگر در این زمینه دقت نظر داشته باشیم و کارشناسی‌های لازم را به عمل آوریم در طول سال به نتایج بهتری خواهیم رسید و پروژه‌های شهری با سرعت بیشتری به مرحله بهره برداری می‌رسند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 648759
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.