محمداکبر چاکرزهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تنها یک نفر از مجموع 103داوطلب انتخابات شوراها در شهر خاش نتوانسته صلاحیت خود را دریافت کند که مجموعه دولت و عوامل اجرایی انتخابات تلاش خود را برای حل مشکل وی کرده اند و امیدواریم این فرد نیز به جمع دیگر افراد تائید صلاحیت شده اضافه شود.
وی افزود: دولت با دیدی باز زمینه را برای خدمت کردن افراد توانمند و شایسته به مردم عزیز ایران اسلامی فراهم کرده و تلاش می کند از ظرفیت های مردم برای پیگیری امور بهره ببرد.
فرماندار خاش بیان کرد: افرادی که در دوره قبلی انتخابات شوراها رد صلاحیت شده بودند در این دوره با کمترین مشکل رو به رو شدند و ان شاءالله با ادامه این روند سعی می کنیم از ظرفیت همه اقشار برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و حماسی بهره گیریم.
وی از تلاش و همت همه مجموعه های دولتی و اجرایی انتخابات قدردانی کرد.
چاکرزهی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که همه اقشار جامعه بتوانند در راه خدمت رسانی به مردم ورود پیدا کنند.
فرماندار خاش اظهار داشت: مطابق اعلام رئیس ستاد انتخابات کشور، داوطلبانی که در مرحله نخست تائید صلاحیت شده‌اند نباید در مرحله بعد رد شوند و آنها که ردصلاحیت شدند چهار روز فرصت شکایت دارند.
چاکرزهی گفت: 2هزار و 417نفر داوطلب نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی و شرکت در عرصه رقابتی و رسیدن به کرسی شوراها در شهر و روستاهای این شهرستان نام نویسی کردند که از این حیث در میان شهرستان های استان رتبه برتر را دارد.
فرماندار خاش بیان کرد: 103 نفر از جمله 11 زن برای عضویت در شوراهای شهر خاش و نوک آباد و نیز 2 هزار و 314 نفر برای عضویت در شوراهای روستایی داوطلب شده اند.
وی اظهار داشت: هزار و 920 نفر از داوطلبان روستایی را مرد و 497 نفر را زنان تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شوراها هزار و 254 نفر برای عضویت در 414 شورای اسلامی روستایی و 2شورای اسلامی شهری انتخاب می شوند.
وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر خاش از 9 نفر به هفت نفر کاهش یافته است افزود: یک شورا در شهر نوک آباد و سه شورا در روستاهای بخش مرکزی خاش پنج نفره هستند.
شهرستان 174هزار نفری و مرزی خاش در 185کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.