به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: تلاش برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان کشورهای اسلامی و نابود کردن مسلمانان با فتنه های مختلف از برنامه های دشمنان است.
وی افزود: حمله به سوریه بر خلاف قوانین بین المللی بوده و ناشی از دخالت های بیجا و دسیسه سران آمریکایی در امور کشورهای دنیاست.
وی بیان کرد: سران آمریکای جنایتکار با داشتن پرونده های سیاه نمی توانند خود را حامی حقوق بشر بدانند و به بهانه دفاع از ملتها به کشورهای دیگر حمله کنند.
وی ادامه داد: آمریکا از این طریق به دنبال نابودی انسانهای بیگناه است.
امام جمعه موقت خاش با گرامیداشت مناسبت های هفته بر ضرورت توجه به احکام و مبانی دینی و بهره گرفتن از فرصت های در اختیار برای عبادت در ماه های رجب، شعبان و رمضان تاکید کرد و اهمیت دادن به بهداشت و سلامت را در جامعه متذکر شد.

**کنفرانس صد ساله حزب جمعیت علماء اسلام پاکستان سبب خیر برای دنیا است
خطیب این هفته نماز جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت شهرستان خاش برگزاری همایش های دینی در سیستان و بلوچستان و منطقه خاش را گامی مهم برای معرفی خوبی ها و مهمان نوازی های مردم استان عنوان کرد و افزود: خدمت کردن مردم خاش به مهمانان در دوره خلاصه القرآن و همایش فارغ التحصیلی طلاب در ذهن مردم ایران و دنیا ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه دنیای اسلام شرایط سخت و دشواری را سپری می کند و دشمنان سعی بر نابودی امت اسلامی دارند بیان کرد: در این شرایط می طلبد مسلمانان هوشیارتر و بیدارتر شوند و جلوی نابود شدن شان را بگیرند.
وی همچنین ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر و نیز دور شدن از دنیا طلبی و نزدیکی به دین و فکر کردن برای آخرت را متذکر شد و جوانان را به سمت دین و معارف دینی دعوت کرد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان قرار دارد.
7310** 3213** 6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.