به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بدره اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی مطابق بند یک اصل 110 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همه ساله سیاست های کلی نظام و خط مشی کشور را ابلاغ می نماید که امسال نیز با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این مسیر را مشخص کرده اند.
وی افزود: تحقق شعار امسال چراغ روشن حرکت و توسعه کشور است و قطعا مهمترین نیاز در این برهه از زمان برای کشورمان است که مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب قرار گرفته است.
حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به وقایع جاری کشور تاکید کرد: انتخابات اردیبهشت ماه و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دو محور مهم کاری در برنامه امسال جامعه اسلامی هستند که خروجی صحیح آنها می تواند به افزایش اقتدار کشورمان در سطح دنیا منجر شود.
خطیب جمعه بدره تلاش های اخیر آمریکا در خاورمیانه را نقشه ای برای تضعیف محور مقاومت خواند و یادآور شد: اقدامات تروریستی در کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و حمله موشکی به سوریه تلاش هایی آمریکایی برای عدم دستیابی محور مقاومت به اهدافش هستند که با یک برنامه ریزی قبلی در حال انجام است.
وی در ادامه سلسله بحث های سبک زندگی به مساله امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ملاک حیات و ممات جامعه اخلاق و معنویات هستند که بوسیله امر به معروف و نهی از منکر کنترل می شوند و مردم باید حساس بوده و با اتکا به این فریضه مهم دینی، نگذارند جامعه به واسطه ابتلا به منکرات بمیرد.
حجت الاسلام زمانی موسوی با تشکر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اضافه کرد: مردم و مسئولان شهرستان بدره با تمام امکانات استقبال و پذیرایی خوبی از مهمانان نوروزی داشتند که نشان از مهمان نوازی آنان است.
امام جمعه بدره در مورد فرا رسیدن 18 فروردین روز سلامتی نیز گفت: سلامت از مقوله های مهم در زندگی فردی و اجتماعی است که باید از جانب همه مردم به آن توجه شود.
خبرنگار: ناهید ابرهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7177/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.