به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر به نام‌گذاری سال 1396 به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم که برخی افراد از خواب غفلت بیدار شوند و به این نتیجه برسند که کلید حل مشکلات کشور در نگاه به داخل و حمایت از کالای ایرانی است.

وی با اشاره مذاکرات هسته‌ای با کشورهای 5 + 1 تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در زمان مذاکرات بدعهدی دشمن را پیش‌بینی کرده بود و آن را بیان کردند ولی برخی به آن توجه نکردند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد: ما الان وضعیت مناسبی در اقتصاد نداریم، راه حل این شرایط در نگاه دولت به ملت است.

وی با تاکید بر این نکته که مسئولان باید به این نتیجه رسیده باشند که دشمن نیرنگ می‌زند، بیان کرد: متاسفانه برخی از اشخاص مقابل دشمن احساس ضعف می‌کنند.

حاجتی با یادآوری این مطلب که مهم‌ترین برنامه دولت باید ایجاد اشتغال و حمایت از تولید ملی باشد، با طرح سوالاتی در این زمینه گفت: چرا برخی باید آنقدر بخورند که راه نفسشان بند بیاید و حقوق نجومی بگیرند؟ چرا عده‌ای به دنبال توجیه عمل آنها هستند؟ آیا این عدالت علوی است؟

وی مصرف گرایی را یکی از آفات جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: کسانی که به مصرف گرایی روی آورده‌اند می‌خواهند جوانان ایرانی را بی سرو صدای در مقابل دشمن و برخی از اجانب داخلی تسلیم شوند.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات کشور راهکارهای حکیمانه‌ای دارند که رونق تولید و ایجاد اشتغال از جمله آنها است.

 وی در ادامه به دنباله روی برخی از مسئولان از شیوه‌های نادرست اشاره کرد و یادآور شد: دشمن راهی که دشمن برای حل مشکلات به ما نشان می‌دهد به چاه ختم می‌شود که این مسئله را باید آقایان بدانند و باور کنند.

حاجتی با اشاره به تحولات سوریه اظهار داشت: حمله موشکی آمریکا به الشعیرات سوریه موجب افزایش بی اعتمادی به این کشور شد.

وی به برخی از برنامه‌های خارج از عرف در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: برخی از تورها به نام گردشگری از اماکن تاریخی برپا می‌شود که با این نام عیاشی راه اندازی کرده‌ا‌ند و تصاویرش را با کمال وقاحت منتشر می کنند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: از مسئولان انتظامی و قضائی می‌خواهم که جلوی این اقدامات ضد فرهنگی بایستند و با آنها برخورد قاطع داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 607554
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.