خسرو جامعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خرید کالای ایرانی رونق بخش اقتصاد کشور است و خروج صنایع داخلی از رکود و اشتغالزایی برای جوانان و کارگران ایرانی، افزایش امید به زندگی را به دنبال دارد.
وی از تمدید اعتبار گواهینامه های ISO-IMS (سیستم مدیریت یکپارچه)، (سیستم مدیریت کیفیت) ISO9001:2008، (سیستم مدیریت محیط زیست) ISO14001:2004 و (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) OHSAS180001:2007) شرکت سیمان خاش برای هفدهمین سال متوالی خبر داد.
وی ادامه داد: رویکرد مناسب نسبت به مشتریان با راه اندازی و بهره برداری از پورتال فروش، فراهم آوری امکان ثبت و واریز وجه آنلاین درخواست خرید، اطلاعات توزیع بار، تخصیص آنلاین کامیون به بار اعلام شده، ثبت آنلاین و امکان صدور نوبت برای کامیون ها و ایجاد ساختمان جدید نوبت دهی و کسب رتبه برتر کشوری و استانی در زمینه های مختلف از جمله نقاط قوت این سازمان در ممیزی اخیر عنوان شده است.
وی اضافه کرد: انجام موثر ممیزی داخلی و بازنگری مدیریت سیستم مدیریت یکپارچه IMS، اخذ استاندارد سیستم مدیریت انرژی ISO50001:2011، پیاده سازی سیستم الکترونیکی ثبت و ارجاع درخواست ها، دست یابی به عنوان صنعت سبز کشوری، پیاده سازی سیستم جامع مدیریت زیست محیطی (EMS) و سیستم مدیریت زیست محیطی معادن (EMP)، انجام پروژه های موثر در زمینه کاهش مصرف انرژی و اجرای پروژه تصفیه خانه بی هوازی در سطح کارخانه از دیگر نقاط قوت این مجموعه به حساب می آید.
مدیر عامل شرکت سیمان خاش گفت: سیستم مدیریت یکپارچه ISO-IMS حاصل موفقیت سازمان ها در اثبات تطبیق سیستم های مدیریتی با الزامات استانداردهای مرجع بر اساس مقررات موسسات اعتبار دهنده بین المللی است که پس از پیاده سازی و اجرا در هر سازمان، بهبود مستمر فرآیندها منطبق با خط مشی و برنامه های تعریف شده در سیستم را به دنبال دارد.
جامعی تاکید کرد: بر این اساس می توان کاهش موازی کاری، طراحی بهینه فرآیندهای کاری و ارائه بهینه خدمات و افزایش رضایت و اعتماد ذینفعان را به همراه کمک به مدیران ارشد در عملیاتی کردن اهداف و برنامه های شرکت و سنجش عملکرد متولیان فرآیندها را از مزایای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه برشمرد.
وی خاطر نشان کرد: این موفقیت با بهره گیری 100 درصد از توان داخلی شرکت سیمان خاش محقق شده و تمام ممیزی های داخلی برای شناسایی نقاط قوت و فرصت های بهبود، به طور کامل توسط مدیران و کارشناسان این شرکت انجام شده است.
شرکت سیمان خاش در نظر دارد با اجرای بهبود مستمر فرآیندها، انطباق سیستم موجود با تغییرات جدید اعلامی و انجام ممیزی های برنامه ریزی شده داخلی و خارجی در سازمان، در سال آتی نسبت به اخذ گواهینامه IS09001 و ISO14001 با تغییر از ویرایش 2008 و 2004 به ویرایش 2015 اقدام کند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی زاهدان- چابهار قرار دارد و کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان «بام شرق ایران» در محدوده این شهرستان واقع شده است.
7310 ** خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.