حیدر میرزایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی صنوف غیرحساس و مکان‌های پرتجمع، گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، مرکز بهداشت و پلیس اماکن نیروی انتظامی بصورت روزانه از صبح تا شامگاه ادامه دارد.

وی گفت: برای بار اول یا در صورتیکه شخص نسبت به انجام مقررات بی‌اطلاع باشد سعی در تذکر و ارشاد بوده و در صورت تکرار یا بی‌توجهی مکان مورد نظر پلمب می‌شود که در مدت یاد شده ۴۸ واحد صنفی در زاهدان پلمب و از ادامه فعالیت شان جلوگیری بعمل آمده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: برخی از واحدهای صنفی پشت درب‌های بسته یا بصورت نیمه باز اقدام به فعالیت می‌کنند که این سودجویان با برخورد شدید روبرو خواهند شد.

وی بیان کرد: افتخار همکارانم این است که خود را در معرض آسیب قرار دهند اما نگذراند به سلامتی و جان مردم خدشه‌ای وارد شود زیرا اشخاصی که به قانون پایبند نیستند به سلامت خود نیز توجهی ندارند.

میرزایی با دعوت از هم استانی‌ها به ماندن در خانه، گفت: از تمام مردم فهیم و مومن سیستان و بلوچستان درخواست دارم که حتی الامکان نسبت به تهیه ارزاق ضروری اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.