حمیدرضا تاجیک روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای غیرضروری، عملیات ضربتی تعطیلی واحدهای غیرضرور از روز جمعه درخیابان اصلی و ۱۲ نقطه مهم قرچک به عنوان مراکز خرید این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نخستین روز از اجرای این طرح که با حضور شخص فرماندار و همراهی اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت اجرا شد، ۴ واحد متخلف شناسایی و به دلیل عدم توجه به اخطاریه‌های صادر شده پلمب شدند.

وی گفت: روز گذشته نیز ۹ واحد صنفی که با وجود اخطارهای مکرر، نسبت به تعطیلی اقدام نکرده بودند پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

تاجیک اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، واحدهایی که نسبت به تعطیلی اقدام نکنند تا یک‌ماه پلمب و از فعالیت آنان جلوگیری به عمل می‌آید.

وی یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی در مناطق مختلف شهرستان قرچک فعالیت می‌کنند که اکثر این واحدها با رعایت قانون، پیش از ابلاغ اتاق اصناف، نسبت به تعطیلی کامل اقدام کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک تعداد واحدهای ضروری که فعالیت آن‌ها بلامانع می‌باشد را در حدود ۶۰۰ واحد در سطح شهرستان قرچک یاد کرد.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمیعت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.