به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای دستورالعمل طرح اجرایی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در لرستان، اظهار داشت: همه عوامل ذیربط از ساعت صفر روز جمعه هشتم فروردین در محورهای اصلی و فرعی استان در حال کنترل مبادی ورودی و خروجی مستقر شدند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد استانی تعداد ۲۱ ایستگاه در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقر شده است، عنوان کرد: در این راستا از ورود دو هزار دستگاه خودروی خارج استانی و همچنین خروج ۴۵۲ دستگاه خودرو داخل استانی جلوگیری به عمل آمد.

استاندار لرستان با اشاره به اعمال قانون و جریمه ۲۱۰ خودرو، بیان داشت: در این مدت شاهد کاهش ۶۱ درصدی تردد در سطح محورهای استان بوده‌ایم.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام گشت‌های تلفیقی با همکاری نیروی انتظامی، تعزیرات، اتاق اصناف و سازمان صمت برای کنترل بازار و صنوف، گفت: در این راستا ۴۳ هزار و ۸۳۷ مورد بازدید از سطح اماکن تجاری استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به پلمب دو هزار و ۲۰۰ واحد صنفی متخلف، تصریح کرد: همچنین برای سه هزار و ۲۶۵ واحد صنفی نیز اخطاریه صادر شد.

استاندار لرستان همچنین از اخذ تعهد کتبی از صاحبان هزار و ۱۰۰ واحد صنفی استان خبر داد.

خادمی در ادامه با اشاره به ایجاد ایستگاههای سنجش سلامت در ۳۰ نقطه استان، گفت: در روز گذشته ۵۲ هزار و ۳۶۶ نفر با ۱۶ هزار و ۸۸۱ خودرو غربالگری شدند و طی این مدت نیز ۳۰ نفر مشکوک به ویروس کرونا شناسایی و به مراکز درمانی هدایت شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.