موسی احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی بازرسی های روزانه بازرسان اداره صمت تعزیرات واصناف ازواحدهای صنفی شهرستان ری در روز طبیعت، ۱۳۶ واحد صنفی مورد بازدید قرارگرفت که یک واحد متخلف نیز اخطار  دریافت و هفت میلیون و۸۰۰ هزار ریال جریمه شدند.
وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان ری مقرر شد تمام واحدهای صنفی به جز صنوف خاص تا ۱۵ فروردین ماه جاری از ادامه فعالیت خودداری کنند.
احمدی  عنوان کرد: با همکاری خوب اداره صمت تعزیرات و اصناف، اماکن نیروی انتظامی و دستگاه قضایی  بیش از ۹۰درصد صنوف همکاری لازم را داشتند و نسبت به بستن واحد صنفی خود اقدام کردند.
رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری افزود: اصناف با توجه ضررهای بسیار زیاد مالی، اما همکاری لازم را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را در شهرستان ری دارند.
احمدی بیان کرد:  بقیه صنوف اجازه فعالیت ندارند و تا کنترل اوضاع ویروس کرونا برابر قانون با از هرگونه فعالیت صنفی خودداری کنند.
این مسئول اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در جهت نظارت بازار وبرخورد با متخلفان روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.
 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.