صاحب گل صالحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در شرایط حساس و وضعیت هشدار ویروس کرونا انتظار داریم که شهروندان از برگزاری هر گونه مراسمی که سبب تجمع افراد می‌شود خودداری کنند تا مجبور به برخورد قانونی با آنان نشویم.

وی بیان کرد: بازداشت ۲ هفته تا یک ماه داماد و بستگان درجه یک در صورت تخلف و بی‌توجهی به تذکرات در انتظار آنان است.
فرماندار خاش ادامه داد: از علما، ائمه جمعه و جماعات، بزرگان و نخبگان می‌خواهیم که مانع برگزاری هر گونه مراسمی شوند.
وی اظهارداشت: با وجود وضعیت هشدار در خاش متاسفانه شاهد رفت و آمدها و برگزاری تجمعات هستیم، بنابراین برخورد قانونی را در شرایط کنونی لازم می‌دانیم.

صالحی بیان کرد: باطل کردن پروانه کسب آشپزهای متخلف و برخورد با عاقدان محلی را در دستور کار داریم و از مردم می‌خواهیم به سلامتی خود، خانواده و اطرافیانشان اهمیت داده و از حضور در تجمعات و مراسم‌های عروسی خودداری کنند.

وی تاکید کرد:مسوولان و دست‌اندرکاران امر بهداشت و درمان خیرخواه مردم هستند و اگر تذکر و یا دستوری داده می‌شود برای حفظ سلامتی تمام مردم و پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کروناست.
فرماندار خاش گفت: وقتی از مردم عاجزانه می‌خواهیم در خانه بمانند و به تفریح و گردش نروند و مردم نیز رعایت نکنند باید شاهد وضعیتی بحرانی باشیم.
وی اظهارداشت: خیلی از افراد جامعه شاید و به ظاهر سالم باشند و علامتی از ابتلا به ویروس کرونا را نداشته باشند اما ناقل این ویروس بوده و ممکن است صدها نفر را مبتلا کند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در محدوده سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۶۳ نفر افزایش یافت.

بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به ترتیب با ۱۱۰ نفر به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۳۶ نفر دانشگاه علوم پزشکی زابل و ۱۷ نفر به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص دارد. 

تاکنون ۱۱ نفر براثر ابتلا به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داده‌اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.