سردار عباسعلی محمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک سال نو اظهار داشت:  تامین و  تحقق آرامش و آسایش عمومی، ارتقای امنیت فراگیر و همه جانبه با توجه به گستره وسیع خدمات رسانی به مردم شریف استان، نیازمند فعالیت مجاهدانه است که نیروی های  پلیس این استان با آمادگی کامل دراجرای ماموریت های محوله خدمت رسانی می کنند.

وی اضافه کرد:  نیروی مجاهد، فداکار و جان برکفی که شبانه روز با حداقل امکانات و توقع، لیکن با اقتداردر برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه های ظلم، فساد و احتکار می کوبند تا ارمغان آور آرامش و عدالت برای مردم و رهین عزت و سربلندی برای  کشور باشد و در این راه از سلامتی و جان خود دریغ نمی کنند تا لقب  مجاهد فی سبیل اللّه همچنان برازنده آنان باشد. 

وی درخصوص شیوع کرونا در کشور افزود : با همکاری بیش از پیش مردم امیدواریم هرچه زودتر شیوع ویروس نامبارک کرونا ازبین رفته و  سلامتی و شادی دوباره به خانواده ها برگردد.
سردار محمدیان گفت: در این روزها  نمونه هایی از مجاهدت پزشکان و پرستارانی را شاهد هستیم که نشان از  مسئولیت پذیری، تعهد انسانی و دینی مجموعه بهداشت و درمان در کشورمان است.
وی خاطرنشان کرد: بی شک در شرایطی که آحاد ملت و مسئولان کشور برای مهار این بیماری متحد و همدل شده اند، نیروی انتظامی نیز در خط مقدم مبارزه در کنار مردم حضور داشته و با شوق، ایثارگری و مسئولیت پذیری برای ارتقاء سلامت ، آرامش و امنیت جامعه تلاشی مضاعف می کند.

تاکنون ۲ هزارو ۲۰۰ نفر در استان البرز با علائم اولیه و قطعی کرونا در بیمارستان ها بستری شده که  حدود ۱۸۰ نفر آنان جان باختند. تاکنون نیز یک هزارو۵۰۰ بیمار در البرز بهبودی یافتندو حدد ۵۰۰ نفر نیز در بیمارستان ها بستری هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.