محسن همتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهرستان و لزوم به کار گیری اقدامات پیشگیرانه در کنترل این بیماری، اظهار داشت: مراسمات تجمعی همچون شادی و عزاداری که در آنها افراد زیادی دور هم جمع می شوند می تواند یکی از مهمترین منابع انتقال این ویروس به سایر افراد باشد لذا تصمیم بر آن شد که تا اطلاع ثانوی هرگونه مراسم شادی و عزاداری تجمعی در شهرستان ممنوع شود.

وی با اشاره به اطلاع رسانی های لازم در اینخصوص، عنوان کرد: همچنین به اداره اماکن و نیروی انتظامی شهرستان ابلاغ کرده ایم تا کلیه تالارهای سطح شهرستان تعطیل شوند و در صورت مشاهده تخطی از این دستور از سوی مدیران تالارها، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و تالار مربوطه پلمپ خواهد شد.

دادستان دادگاه عمومی و انقلاب سلسله بیان کرد: هم اکنون این یک مشکل اجتماعی است و کنترل آن نیازمند همکاری و همدلی همه جانبه تمام افراد اجتماع است لذا انتظار می رود که کلیه شهروندان موارد مربوطه را رعایت نمایند.  

رییس اداره تبلیغات اسلامی سلسله نیز پیش از این اضافه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برگزاری نمازجماعت در کلیه مساجد شهرستان تعطیل شد.

حجت الاسلام سید نصرت الله موسوی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی و رعایت حقوق برادران و خواهران ایمانی، برگزاری نمازجماعت در مساجد شهرستان تعطیل شد.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص پیشگیری و لزوم حفظ سلامت فردی و اجتماعی،  ادامه داد: مقام معظم رهبری با تاکید بر رعایت توصیه ها و دستورالعمل های مسوولان درخصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی فرمودند که از این دستورها نباید تخطی شود چرا که خداوند ما را موظف کرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسوولیت کنیم بنابراین هرچه به سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع این بیماری کمک کنه حسنه و هرچه به شیوع آن کمک کنه سیئه است.

بیش از یکصد مسجد در شهرستان سلسله وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.