معصومه هادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش تیم امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان سیستان و بلوچستان همراه با ناوگان واحدهای سیار در مناطق مشخص شده حضور خواهند یافت و از ساعت‌های آغازین صبح تا عصر همان‌روز با ویژه‌برنامه‌های گوناگون علمی، پژوهشی، نمایش و سرود، یک روز پژوهشی و فرهنگی خاطره‌انگیز را برای کودکان و نوجوانان رقم خواهند زد.

وی افزود: تقدیر از پژوهشگران و برگزاری جشن‌ برای اعضا در مراکز و حضور مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مدارس سیستان و بلوچستان از دیگر ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته‌ پژوهش در این استان بشمار می‌رود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: زیربنای همه‌ فعالیت‌های کانون علمی برپایه‌ی پژوهش استوار است و هر پیشرفتی بر اساس پژوهش اتفاق می‌افتد.

وی بیان کرد: تقویت روحیه و حس کنجکاوی برای تحقیق و پژوهش در کودکان و نوجوانان عضو کانون‌ها از دیگر رویکردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان است.

هادی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری برای دوران کودکی کار بسیار ارزشمندی است که ضمانت موفقیت در آن «آینده‌پژوهی» است، افزود: باید مقدمات کارهای فرهنگی فراهم شود تا کودکان آینده را براساس اصول صحیح بسازند و بالندگی و تعالی را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.