به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسفندیار ضیائی در اولین نشست مربیان هنری کانون در سال جاری افزود: مجموعه های فرهنگی به عنوان متولیان فرهنگ سازی در جامعه بایستی در مسیر رونق ‌بخشی به تولید، جلوه‌ بیشتری داشته ‌باشد.
وی تشکیل کمیته تولید و حمایت از آثار هنری خلق ‌شده توسط اعضا و مربیان کانون را از اولویت ‌های سال جاری عنوان و از خرید و اهدای این دست‌ سازه‌ ها در قالب بسته ‌های فرهنگی خبر داد.
وی ضمن قدردانی از مربیان کانون پرورش فکری بیان داشت: موفقیت مربیان هنری کانون در ارائه‌ خلاقانه آموزه ‌ها به مخاطب، فارغ از دغدغه‌ نمره برای کودک و نوجوان است و در این میان، ترسیم نقطه‌ های آغاز و پایان برای دوره‌های آموزشی در استعدادیابی و هدایت توانمندی ‌ها در مسیری درست، نقشی حیاتی دارد.


** برگزاری برنامه دوست خوب زمین باشیم در سیاهکل
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانا استان ، محمود صوفی فرماندار سیاهکل در ویژه‌ برنامه دوست خوب زمین باشیم در کانون پرورش فکری این شهرستان بر ضرورت اهمیت حفظ محیط زیست، منابع طبیعی و گسترش فرهنگ عمومی و آموزش، در توسعه فراگیر مبانی محیط زیست و منابع طبیعی تاکید کرد.
وی در این ویژه ‌برنامه که با حضور جمعی از مسئولان و بیش از 50 عضو کودک این کانون برگزار شد، سخنان خود را با طرح چند پرسش در ارتباط با اهمیت و راههای پاسداشت از محیط‌ زیست ادامه داد و دغدغه‌ های زیست‌ محیطی خود را با کودکان در میان گذاشت و معضل پسماند، نابودی جنگل‌ ها و دیگر موهبت‌ های الهی را از جمله دل ‌مشغولی‌ های خود عنوان‌ کرد.
وی نقش‌ آفرینی کودکان و نوجوانان آگاه کشور را به ‌عنوان نگهبانان محیط ‌زیست، امیدوار کننده دانست.
ویژه برنامه دوست خوب زمین باشیم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیاهکل با هدف آگاهی‌ بخشی هر چه ‌بیشتر به نسل کودک و نوجوان، با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش، محیط ‌زیست و بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد.
شهرستان سیاهکل در 55 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.
بیش از 50 هزار کودک و نوجوان در مراکز 31 گانه کانون پرورش فکری استان عضو هستند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.