مهرداد عرب‌اول روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نتایج هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این نشست با سه دستور کار مشخص شب گذشته در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد که دستور کار نخست آن در خصوص تشریح آیین‌نامه اجرایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، تغییرات ایجاد شده در آن و تبدیل ۱۲ کارگروه تخصصی به چهار کارگروه تخصصی بود.

وی گفت: این تغییرات به اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اعلام و مقرر شد نقطه نظرات خود را مبنی بر تشکیل کمیته تخصصی به دبیرخانه این شورا ارائه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان افزود: دستور کار دوم جلسه در زمینه اعتبارات تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۸ بود که سهم استان در این اعتبارات ۸۲ میلیارد تومان و در قالب پروژه‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد، است.

وی بیان کرد: مقرر شد این اعتبار بین ۲۰ شهرستان توزیع شود که این اقدام انجام و قرار شد دستگاه‌های اجرایی پروژه‌هایی را که قابلیت واگذاری دارند به دبیرخانه اعلام کنند تا آن را به کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها جهت تصویب نهایی ابلاغ کنیم.

دکتر عرب‌اول گفت: دستور کار سوم جلسه مربوط به اعتبارات استفاده متوازن از امکانات کشور بود که در قالب ردیف ملی این اعتبارات، ۳۶۵ میلیارد تومان در اختیار استان قرار گرفت و پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی در قالب پروژه‌های ملی و ملی استانی منظور شده که در پیوست شماره یک قانون بودجه امسال لحاظ و توزیع شد البته تاکنون ۳۰ درصد این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.