سردار محمد قنبری در جمع نمازگزاران روز جمعه شهر زاهدان در مصلی قدس بیان کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، امین مردم» است که نشان از اهمیت این امر دارد.

وی ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی باید مظهر دیانت و آنچه زیر مجموعه آن است، اقتدار و قدرت، هوشیاری و هوشمندی باشد.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تفاوت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها در تقوا و توکل این نیرو در خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: اگر مردم یک جامعه احساس امنیت کنند سایر مولفه های آن جامعه نیز انجام خواهد شد.

سردار قنبری بیان کرد: جلب اعتماد مردم از جمله موارد مهمی است که در صورت تحقق آن آرامش و امنیت در جامعه حکم فرما خواهد شد.

وی در حوزه مشاوره اجتماعی نیروی انتظامی به مردم سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده در ۶ ماه سالجاری از ارجاع آن به دادگستری جلوگیری و باعث صلح و سازش در این استان شده است.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۸۰ درصد پرونده های ورودی به مرکز مشاوره اجتماعی نیروی انتظامی این استان به صلح و سازش مبدل شده است.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: ۳۶ درصد کاهش انتقاد و ۲۵ درصد کاهش شکایت در سالجاری از نیروی انتظامی انجام شده که این امر نشان از اعتماد مردم به این نهاد دارد.

وی ادامه داد: ۸۷ درصد جرائم رخ داده در سایه هوشمندی پلیس کشف و بررسی شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۹۶ درصد جرائم فضای خشن و ۹۸ درصد جرائم فضای مجازی توسط پلیس هوشمند این استان در کمترین زمان انجام شده است.

۹۹۱۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.